Mastodon
10 min read

Babiš se začal zaměřovat na mladé. Na Schillerovou jsem po setkání změnil názor, říká youtuber Špaček, který se pustil do politické satiry

Štáb pořadu Fabulace Jana Špačka objíždí od minulého roku politické meetingy a ptá se voličů a politiků na jejich názory. Tím pomalu skládá mozaiku, která řadě mainstreamových médií může unikat. A navíc je to sranda.
Babiš se začal zaměřovat na mladé. Na Schillerovou jsem po setkání změnil názor, říká youtuber Špaček, který se pustil do politické satiry

Objevuje se u Mikýře a nedávno ho na Twitteru chválil i Janek Rubeš. Jan Špaček se na rozdíl od většiny youtuberů vrhl na politickou satiru a minimálně na TikToku s ní má velký úspěch. Rozhovory mu dal Andrej Babiš i Alena Schillerová, kteří jsou pro řadu novinářů nedostupní, protože s nimi odmítají mluvit. Štáb pořadu Fabulace Jana Špačka objíždí od minulého roku politické meetingy a ptá se voličů a politiků na jejich názory. Tím pomalu skládá mozaiku, která řadě mainstreamových médií může unikat. A navíc je to sranda.

V rozhovoru se dozvíte:

● Jsou Fabulace Jana Špačka Česká soda pro generaci Z?

● Proč Babiš nedá rozhovor novináři, ale youtuberovi ano?

● Proč je pro mladé tvůrce zajímavý TikTok?

● Dá se ještě dnes prorazit na youtube?

Položím ti trochu boomerskou otázku. Děláš Českou sodu pro generaci Z?

Myslel jsem si, že taková otázka přijde. Řeknu: Ne. Česká soda mi vlastně nic moc neříká. Viděl jsem ji, ale půlku těch věcí nechápu a půlku nedocením. Spíš se mi zdálo, že je postavená na absurdním humoru než na politické satiře. Pokud se bavíme o české skečové komedii, tak se vždy řeč stočí na Českou sodu, jako kdyby tu za dvacet pět let nic nového a zajímavého nevzniklo. Nikdo se nevrací k ničemu jinému než k České sodě, která je ale už prastará. Navazovat se na ni ani moc nedá.

Proč?

Zbytek příspěvku je pouze pro platící čtenáře