Mastodon
1 min read

🎙Vojta Žižka: Chci být takový Zdeněk Pohlreich finančního světa

První rozhovor audio série jsem nahrál s Vojtou Žižkou, který vybudoval úspěšný investiční podcast. Zajímal mě příběh, proč se manažer z banky, která je synonymem stability, rozhodl vstoupit do nejistého světa médií.
🎙Vojta Žižka: Chci být takový Zdeněk Pohlreich finančního světa

První rozhovor audio série jsem nahrál s Vojtou Žižkou, který vybudoval úspěšný investiční podcast. Zajímal mě příběh, proč se manažer z banky, která je synonymem stability, rozhodl vstoupit do nejistého světa médií. Když jsem byl u něj ve studiu, jako novináři mi spadla brada. Žižka si za rok dokázal vytvořit pro práci lepší podmínky, než má řada tradičních redakcí a novinářů. Má například vlastního rešeršistu a vytvořil si kolem sebe tým talentovaných lidí. Dnes by ho podcast dokázal uživit a přemýšlí, jak projekt rozšířit.

Řešili jsme:

●      Podvodníky na sociálních sítích, kteří radí s rizikovým investováním.

●      Budoucnost bank.

●      Svět kryptoměn.

●      Etiku infuencerů a to, jak vnímají svět novinářů.

●      Proč média v dnešní době některé lidi mohou odrazovat, a proto raději hledají obsah ve světě podcastů.

Zbytek příspěvku je pouze pro platící čtenáře